perjantai 21. syyskuuta 2012

Unihommia



Joo-o. Näinpä tuossa viimeyönä sellasta unta, että olin Sons of Anarchy sarjan tuittupäinen päähenkilö Jackson Teller. Oltiin kolmostuotantokauden mukasesti Irlannissa tekemässä muiden klubilaisten kanssa kaikennäkösiä rosvoroopehommia. Vitutti vaan, kun joku voodoopapitar oli langettanu mun ylle kirouksen, jonka takia mulla oli sellaset söpöt ja pörröset pallokorvat niinkun leijonanpennuilla. Muu klubi sitten ihmetteli ja katsoi kieroon, kun olin käärinyt pääni ihan vitulliseen huiviin yrittäessäni piiloitella salaisuuttani, ja kaikissa kokoontumisissa kylmäs selkärankaa aina, kun joku loi epäilevän katseen siihen turbaanimaiseen viritelmään minkä olin korvien päälle väkertänyt.

Meinasin myös päästä tekemään rakkautta erään helvetin söpön, parikymppisen blondin kanssa. Sekin meni pipariksi koska viikingit hyökkäs Britteinsaarille just sillon. Voi helvetin helvetti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti